Djungeltrekking och Canopywalk!

110321 Så var det på med munderingen igen (det var minst 30 grader, i skuggan!!),  denna gång skulle man även ha hatt! För nu var det dags för djungeltrekking och canopywalk!
In i regnskogen, väl inoljad med myggmedel ( fick några bett trots det), redo att möta djungelns faror!
Jag var nog mest upphetsad över att gå på sk canopywalks, hängbroar högt upp bland trätopparna! Det var nu inte så farligt som jag trodde, trots att jag verkligen lider av höjdskräck. Eller också var allt bara så spännande att jag helt enkelt glömde bort att vara rädd.
Naturligtvis träffade vi även denna gång orangutangerna!

Den här godingen var så nära att jag kunde ha klappat henne!





På min hatt står det "Headhunting", ni vet väl att det finns huvudjägare på Borneo...










Ser ni sköldpaddan!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar